Pages


Follow

Jul 15, 2016

Barcelona Summer Look | Day 2






Floral set - Fashion Union | Sandals - New Look | Shades - Dior Reflected| Bag - Mango
Hola !!!
Voici la tenue que j'ai portée hier, un joli ensemble fleuri de chez Fashion Union acheté sur ASOS en Janvier, et que j'avais précieusement gardé pour l'été :) ! En bonus, j'ai tourné une petite vidéo Lookbook dans une magnifique ruelle de Barcelone près de La Rambla pour votre plus grand plaisir mes loulous. 
J'espère que ce look vous plaira!

---


Here is the outfit which I wore yesterday, a lovely floral set from Fashion Union bought on ASOS in January, and which I had affectedly kept for the summer :)! In bonus, I shot a Lookbook video in a magnificent alley of Barcelona near La Rambla for your most great pleasure my loves. 
I hope that you will love this look!


Enjoy

xoxo
Elsy

No comments: